Szkoda i kradzież

Likwidacja i zgłaszanie szkód

Wiemy, jak ważny jest Państwa czas, dlatego też zapewniamy szybki proces likwidacji szkód przy minimalnym zaangażowaniu osoby użytkującej pojazd. Aby zapewnić najkorzystniejsze warunki, współpracujemy z najlepszymi towarzystwami ubezpieczeniowymi. Jeśli są Państwo zainteresowani wyłącznie likwidacją szkód, proszę zapoznać się z procedurą Przeglądów i napraw.

Wypadek, kolizja – zgłoszenie szkody

W razie wypadku, kolizji lub innej szkody na pojeździe - niezależnie od tego czy są Państwo sprawcami czy poszkodowanymi - należy postępować zgodnie z poniższą procedurą zgłaszania szkód.

1. W przypadku konieczności holowania pojazdu - kontakt z BOK NFM

Tel. +48 22 517 93 93

Tu otrzymają Państwo instrukcję i informację dotyczącą dalszych kroków.

2. Zgłoszenie szkody na pojeździe

Prosimy zalogować się w Strefie Kierowcy na stronie www.infm.pl, gdzie w łatwy i szybki sposób dokonasz zgłoszenia szkody.

3. Zgłoszenie zdarzenia na policję

Tel. 112 lub 997

Jeśli z jakiegokolwiek powodu Policja nie może interweniować na miejscu, poszkodowany musi otrzymać oświadczenie od sprawcy zdarzenia, w którym bezspornie przyznaje się on do winy.

4. Uzyskanie od drugiego uczestnika zdarzenia następujących informacji

  • numer rejestracyjny i marka pojazdu
  • imię i nazwisko kierującego pojazdem
  • numer polisy OC i nazwa ubezpieczyciela
  • numer prawa jazdy

5. Wypełnienie Druku Zgłoszenia Szkody

Dokumenty można pobrać stąd: www.infm.pl/do-pobrania

6. Wykonanie dokumentacji zdjęciowej uszkodzeń pojazdu

Kradzież lub włamanie do pojazdu

W przypadku kradzieży lub włamania do pojazdu, kierowca jest zobowiązany niezwłocznie:

  • powiadomić policję
  • powiadomić BOK NFM w ciągu 12 godzin od zdarzenia
  • załączyć poprzez zalogowanie się na www.infm.pl w "strefie kierowcy" wypełniony i podpisany Druk Zgłoszenia Szkody Komunikacyjnej, zdjęcia, skan i inne.

Zgłaszanie szkód do poszczególnych jednostek:

Policja
Szkoda komunikacyjna (w ruchu) BOK NFM lub infm.pl
Szkoda parkingowa infm.pl
Włamanie, inne uszkodzenia, kradzież pojazdu BOK NFM

Poza godzinami pracy BOK NFM w przypadku konieczności holowania pojazdu prosimy o kontakt z NFM Assistance +48 22 517 93 63 lub zgłaszanie szkód parkingowych bezpośrednio przez www.infm.pl.

Wymiana szyb

Wybita lub uszkodzona szyba w samochodzie musi być jak najszybciej naprawiona lub wymieniona. Należy zarejestrować szkodę poprzez logowanie w Strefie Kierowcy na www.infm.pl, załączyć podpisany Druk Zgłoszenia Szkody oraz dokumentację zdjęciową. Po uzupełnieniu niezbędnej dokumentacji, zostaniecie Państwo skierowani do serwisu znajdującego się najbliższej miejsca szkody lub użytkowania pojazdu.

W sytuacji, gdy poza szybą uszkodzone są także inne części pojazdu, zgłaszający postępuje zgodnie z procedurą zgłaszania szkód (opisana powyżej).

Masz pytanie? Zostaw dane

Twoje dane osobowe zawarte w powyższym/poniższym formularzu będą przetwarzane przez Nivette Fleet Management sp. z o.o.. z siedzibą w Warszawie w celu odpowiedzi na Twoje zapytanie. Szczegółowe informacje znajdziesz TUTAJ

Jesteś naszym klientem?

Pobierz aplikację iNFM i korzystaj z dostępu do Strefy Kierowcy i Fleet Managera zawsze kiedy tego potrzebujesz!