Likwidacja i zgłaszanie szkód
Wiemy, jak ważny jest Państwa czas, dlatego też zapewniamy szybki proces likwidacji szkód przy minimalnym zaangażowaniu osoby użytkującej pojazd. Aby zapewnić najkorzystniejsze warunki, współpracujemy z najlepszymi towarzystwami ubezpieczeniowymi. Jeśli są Państwo zainteresowani wyłącznie likwidacją szkód, proszę zapoznać się z procedurą Przeglądów i napraw.
Wypadek, kolizja – zgłoszenie szkody
W razie wypadku, kolizji lub innej szkody na pojeździe - niezależnie od tego czy są Państwo sprawcami czy poszkodowanymi - należy postępować zgodnie z poniższą procedurą zgłaszania szkód.
1. W przypadku konieczności holowania pojazdu - kontakt z BOK NFM
Tel. +48 22 517 93 93
Tu otrzymają Państwo instrukcję i informację dotyczącą dalszych kroków.
2. Zgłoszenie szkody na pojeździe
Prosimy zalogować się w Strefie Kierowcy na stronie www.infm.pl, gdzie w łatwy i szybki sposób dokonasz zgłoszenia szkody.
3. Zgłoszenie zdarzenia na policję
Jeśli z jakiegokolwiek powodu Policja nie może interweniować na miejscu, poszkodowany musi otrzymać oświadczenie od sprawcy zdarzenia, w którym bezspornie przyznaje się on do winy.
4. Uzyskanie od drugiego uczestnika zdarzenia następujących informacji
5. Wypełnienie Druku Zgłoszenia Szkody
Dokumenty można pobrać stąd: www.infm.pl/do-pobrania
6. Wykonanie dokumentacji zdjęciowej uszkodzeń pojazdu
Kradzież lub włamanie do pojazdu
W przypadku kradzieży lub włamania do pojazdu, kierowca jest zobowiązany niezwłocznie:
Zgłaszanie szkód do poszczególnych jednostek:
Policja | |
---|---|
Szkoda komunikacyjna (w ruchu) | BOK NFM lub infm.pl |
Szkoda parkingowa | infm.pl |
Włamanie, inne uszkodzenia, kradzież pojazdu | BOK NFM |
Poza godzinami pracy BOK NFM w przypadku konieczności holowania pojazdu prosimy o kontakt z NFM Assistance +48 22 517 93 63 lub zgłaszanie szkód parkingowych bezpośrednio przez www.infm.pl.
Wymiana szyb
Wybita lub uszkodzona szyba w samochodzie musi być jak najszybciej naprawiona lub wymieniona. Należy zarejestrować szkodę poprzez logowanie w Strefie Kierowcy na www.infm.pl, załączyć podpisany Druk Zgłoszenia Szkody oraz dokumentację zdjęciową. Po uzupełnieniu niezbędnej dokumentacji, zostaniecie Państwo skierowani do serwisu znajdującego się najbliższej miejsca szkody lub użytkowania pojazdu.
W sytuacji, gdy poza szybą uszkodzone są także inne części pojazdu, zgłaszający postępuje zgodnie z procedurą zgłaszania szkód (opisana powyżej).
Twoje dane osobowe zawarte w powyższym/poniższym formularzu będą przetwarzane przez Nivette Fleet Management sp. z o.o.. z siedzibą w Warszawie w celu odpowiedzi na Twoje zapytanie. Szczegółowe informacje znajdziesz TUTAJ